donderdag 18 augustus 2016

Log Cabin Quilt.

Nu de Jacobean Journey quilttop klaar is, was ik even toe aan een wat minder ingewikkeld ontwerp in de vorm van een Log Cabin.
Deze keer niet met de borduurmachine, maar gewoon even lekker achter de naaimachine.
Als het helemaal klaar is dan wil ik het wel doorquilten met de borduurmachine. 
En dit is zo leuk om te doen. Simpel om te maken en je kan er zoveel leuke dingen mee doen.
En natuurlijk weer in mijn favoriete kleuren.


En het is heerlijk om even wat simpels te doen. En dit gaat zo snel.
De eerste 12 blokken van de 60 zijn klaar.


2 opmerkingen:

  1. Ooo dit gaat ook leuk worden! Prachtige kleuren weer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marie. Ik werd ook meteen verliefd op deze stoffen. Maar ja, paars blijft toch wel mijn favoriet.

      Verwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie schrijft.