zondag 15 januari 2017

Sierkussen.

 Door de feestdagen kwam de quilt die ik voor een vriendin maak, waarvan ik hoopte dat ik deze voor haar verjaardag af zou krijgen en als cadeau op zou sturen net niet op tijd af. Van dezelfde stoffen een sierkussen gemaakt en als verjaardagscadeautje opgestuurd. 
Gelukkig heeft ze geen haast met de quilt en was ze blij met het kussen.


Dit patroon heb ik gemaakt met de nieuwe upgrade die uitkwam voor de borduurmachine en die ik kreeg voor mijn verjaardag. Maar helaas had ik nog niet eerder de tijd gehad om hier mee te spelen en te zien wat er allemaal mogelijk is met deze upgrade.
Het oorspronkelijke patroon aangepast en er een applicatiepatroon van gemaakt, zodat ik verschillende stoffen kon gebruiken. De aanpassingen kon ik allemaal met de machine doen en hoefde ik niet de borduursoftware te gebruiken. Ook handig dat er een borduurring bij deze upgrade zit van 24x24 cm.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie schrijft.