vrijdag 26 mei 2017

De machine staat er weer goed bij.

Mijn naaitafel waar de borduurmachine op staat had ik gekocht voor de Innovis 1.
Kreeg daar een mooie vrije arm inleg bij als de machine gelijk wordt gezet met het tafelblad d.m.v. een lift waarop de machine staat. Met de komst van de nieuwe machine paste dat niet meer. 
Het bedrijf wat de tafels maakt had ik gebeld om te vragen of daar een oplossing voor was. 
Kon er een nieuwe inleg worden gemaakt voor deze machine of moest er een nieuw blad komen? 
De mevrouw die ik te spreken kreeg sprak alleen Duits en met een accent. En ik kon het haar, met mijn gebrekkige Duits niet echt duidelijk maken wat ik wilde. Dus ik liet het maar zo. 
De machine kon gelijk gezet worden met het werkblad maar het gat wat om de machine nu zat zo zonder inleg was toch niet zo handig als met inleg. 
Afgelopen maand was ik in Karlsruhe op de beurs "Nadelwelt" en zag daar de leverancier van mijn naaimeubels. Binnen vijf minuten was de nieuwe inleg besteld. Vandaag kwam ze binnen. 
Het is weer heerlijk naaien zo.

 De vrije arm inleg past perfect om de machine.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie schrijft.