maandag 17 juli 2017

Droomdekentje.

Het Droomdekentje is klaar. Ik zou de blokken meenemen naar vriendin en daar het quiltje in elkaar zetten. Maar zij heeft nog zoveel blokken liggen die nog verwerkt moeten worden dat ik deze thuis heb afgemaakt. Zo kunnen we samen een dagje gaan werken aan andere Droomdekentjes. 
Ik heb toch wat met de blokken geschoven. Op de foto die ik eerder plaatste eerder vond ik de uitvoering toch niet echt mooi en wat rommelig overkomen. Nu zijn de blokken met de donkerroze stof mooier verdeeld over het geheel.
De maat van het quiltje is 115 x 161 cm. 

Deze plaatsing van de donkerroze blokken staat veel leuker en rustiger dan de vorige.

 De vleugeltjes van Tinkerbell heb ik gemaakt van Mylar en Organza. Geeft een leuk glinster effect.

 Het quiltje heb ik niet teveel doorgequilt om het lekker zacht en soepel te houden. Een dikke pufbatting helpt dan ook.

 De kroontjes en sieraden van de prinsesjes heb ik met gouddraad geborduurd.





En natuurlijk een leuke bijpassende achterkant met het geborduurde label van de Regenboogboom voor Droomdekentjes. 
Dit Droomdekentje zal vast een klein prinsesje blij maken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie schrijft.