vrijdag 11 mei 2018

Houston Quilt Festival november 2018.

Met Kerstmis verleden jaar kreeg ik van manlief een heel mooi en origineel kerstcadeau, een bezoek aan het Quilt Festival in Houston voor dit jaar. Maar onder een voorwaarde dat ik de Octagon quilt zou inzenden om mee te doen aan de quilt wedstrijd. 
Pff, dat was nogal wat. Naar Houston gaan lijkt me zo leuk, maar om mijn quilt mee te laten doen aan een wedstrijd? Dat had ik nog nooit gedaan, een quilt ergens voor ingestuurd en nu naar zo'n groot evenement?
De inschrijfformulieren opgestuurd met foto's van de quilt en dan is het toch wel een aantal maanden wachten tot je bericht krijgt of je quilt geselecteerd is. 
Er worden quilts van over de wereld ingezonden en daaruit worden 1500 tot 1600 quilts geselecteerd. Natuurlijk zijn er diverse categorieën.
 Vandaag kwam dan eindelijk het verlossende e-mailtje. 
De quilt is geselecteerd en moet voor 8 juni worden opgestuurd. Dat is voor mij al een prijs, dat deze mee mag doen.
Nu kan ik hem zelf ook gaan zien als hij daar hangt, met een lieve quilt- en borduurvriendin ga ik 6 dagen naar Houston. En natuurlijk neem ik mijn grootste koffer mee want wie weet wat voor leuke "hebbedingetjes" ik daar tegen kom.
En ik kijk er naar uit om  een aantal Amerikaanse quilt- en borduurvriendinnen eens in het  'echt' te ontmoeten. 



2 opmerkingen:

  1. Geweldig dat je quilt geselecteerd is ! Ik hoop dat je er een hele mooie reis naar toe en verblijf zult hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Patricia. Dat hij geselecteerd is om mee te doen met de competitie is al een prijs op zich.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie schrijft.